Онлайн-сервіси для вчителя

  


За останні роки повномасштабного вторгнення обмеження внесли корективи в життя кожної людини, і найбільше вони відображаються на сфері надання освітніх послуг. Але в нашому ліцеї викладачі знаходять спосіб, щоб дисципліни викладалися в повному обсязі, не пропускаючи нічого важливого: ні лекцій, ні практичних, ні лабораторних робіт. Хтось скаже, що це неможливо. Але завдання викладачів не лише досконало викласти предмет, показати практичну сторону, а й оптимізувати та полегшити сприймання матеріалу не змінюючи його суті. Тому пропоную Вашій увазі найбільш застосовувані ресурси під час дистанційного навчання для вивчення та поглиблення знань з фізики та астрономії:

1.http://www.virtulab.net/index.phpoption=com_content&view=section&layout=blog&id=5&Itemid=94 - збірник віртуальних лабораторних робіт.

2. http://www.all-fizika.com/article/index.php?id_article=110 - цей варіант для тих, хто хоче сам керувати процесами і «посмикати за мотузочки».

3. https://www.myphysicslab.com/- рекомендуємо займатись у цій віртуальній
лабораторії тим, хто також складає ЗНО з англійської мови. Зручний інтерфейс та можливість керування процесом.

4. https://stemua.science/ – центр реальних і віртуальних навчальних досліджень.

5. https://phet.colorado.edu/uk/simulations/filter?subjects=physics&type=html&sort=alpha - інтерактивні симуляції для природничих наук та математики.

6. https://kahoot.com/kahoot-kids-ukr/ - навчальна платформа, за допомогою якої можна проводити інтерактивні заняття та перевірку знань здобувачів освіти за допомогою онлайн-тестування.

7.https://learningapps.org/index.php?overview&s&category=0&tool - безкоштовне веб-авторське програмне забезпечення та платформа для підтримки освітнього процесу й організації викладання у закладах освіти за допомогою невеликих інтерактивних мультимедійних навчальних модулів, так званих мультимедійних програм

8.https://wordwall.net/ru/myactivities - інтерактивний навчальний застосунок за допомогою якого можна створювати інтерактивні вправи для навчання для формувального оцінювання учнів.



Коментарі